Za prevenciju od nenadane štete

Kutije i zaštita stvari

Za siguran transport stvari

Kutije i zaštitne trake

Odlučili ste se za selidbu no ne znate kako bi ste transportirali Vaš inventar poput robe ili posuđa?

U našoj raznovrsnoj ponudi možete pronaći i kutije za transport različitih dimenzija koje će vam svakako u tome pomoći. Kutije su iznimno kvalitetne i čvrste jer su proizvedene u pet slojeva što je od izuzetne važnosti prilikom nošenja i transporta.

Ukoliko Vam je potrebna i usluga pakiranja Vašeg inventara, naši djelatnici će pažljivo i ozbiljno pristupiti pakiranju i zaštiti kako bi Vaša imovina ostala neoštećena te sigurno stigla na odredište.

Prema zahtjevu naručitelja moguće je unaprijed dostaviti kutije za pakiranje stvari, kao i ljepljive trake kako bi se kutije dodatno učvrstile prilikom samog slaganja.

Cijena dostave kutija i ostalih materijala ovisi o naručenoj količini i udaljenosti adrese za isporuku.

Dimenzije kutija:

Svaki naš posao osiguran je policom osiguranja od odgovornosti te policom osiguranja robe u transportu.

Ukoliko uslugu pakiranja vršite sami, naša polica osiguranja nažalost ne pokriva eventualna oštećenja koja nastanu prilikom transporta.

Za dodatne mjere zaštite

Stretch i bubble folije, spužve te profili od polietilenske pjene

Prilikom svake selidbe kao dodatnu mjeru zaštite namještaja naručiteljima predlažemo zaštitu stretch folijom koja je izrazito korisna kako za samu zaštitu, tako i za što manje pomicanje u teretnom vozilu prilikom transporta.

Isto tako, ukoliko skladištite Vaš namještaj na duži period, stretch folija će Vaš namještaj zaštiti od vanjskih utjecaja kao što su prašina i vlaga.

Vrste stretch folije:

Za zaštitu lomljivih dijelova inventara kao što su posuđe, ogledala, stakla ormara te svi drugi oblici stakala, u ponudi imamo i bubble foliju koja je svakako pravi izbor za zaštitu lomljivog i osjetljivog inventara.

Vrste bubble folije:

Također, u našoj ponudi možete pronaći i razne spužve te profile od polietilenske pjene koji služe kako bi se rubni dijelovi namještaja poput rubova stola ili stranica ormara dodatno zaštitile prilikom samog transporta.

Cijena usluge

Cijena za navedene usluge zaštite i pakiranja dostupna je isključivo na upit:

Načini plaćanja

Gotovinsko plaćanje

Odmah nakon izvršene usluge. Prilikom gotovinskog plaćanja potrebno je unaprijed zatražiti R1 fiskalni račun.

Uplatom na transakcijski račun

Prema ponudi prije ili prema računu nakon izvršene usluge.

*Za izdavanje R1 računa ili izradu ponude potrebno je unaprijed poslati podatke o naručitelju (naziv pravne osobe ili ime i prezime privatne osobe, adresa i OIB) na mail info@apex-transporti.hr na temelju čega Vam povratno šaljemo račun ili ponudu. Odgodu plaćanja po računu i rok isteka ponude moguće je zatražiti prilikom slanja podataka o naručitelju.

Najčešća pitanja

Sve ovisi o trenutnoj količini posla koji je pred nama, ali raspoloživost termina moguće je provjeriti pozivom na broj 091 33 555 99, putem e-maila info@apex-transporti.hr ili putem kontakt obrasca.

Unaprijed dogovorenu uslugu moguće je otkazati 48 sati prije rezerviranog termina ili neposredno prije ako postoji opravdan razlog. Ukoliko se iz neopravdanih razloga rezervacija ne otkaže na vrijeme, naplatiti će se unaprijed dogovoreni iznos rezervacije.
Besplatna procjena troškova selidbe može Vam uvelike pomoći jer prilikom našeg izlaska na teren možete dobiti odgovore na sva Vaša pitanja, a isto tako nakon obilaska dobiti ćete ponudu sa svim važnim informacijama vezanim uz cijenu, trajanje i opis usluge. Ukoliko se odlučite za suradnju, potrebno je unaprijed rezervirati i potvrditi termin a sve ostalo je na nama.

Sama priprema ovisi o kompleksnosti situacije. Svakako je dobro unaprijed konzultirati se s profesionalcima koji Vam mogu dati odgovore na sva Vaša pitanja.

Slobodno nas kontaktirajte pozivom na broj 091 33 555 99, putem e-maila info@apex-transporti.hr ili putem kontakt obrasca pošaljite upit i rado ćemo Vam pomoći.

Za selidbe i prijevoze u kojima je potrebno teretnim vozilom pristupiti u centar grada ili pješačku zonu od 07.00 – 22.00 h, potrebno je 7-10 dana unaprijed podnijeti zahtjev.

Zahtjev za izdavanje dozvole podnosi se Gradskom uredu za prostorno uređenje, izgradnju grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet, Sektoru za promet, u pismenom obliku i predaje u pisarnicu Gradske uprave, Trg Stjepana Radića 1, 10000 Zagreb. Uz zahtjev je potrebno kupiti biljege.

Zahtjev možete predati sami ili ga mi možemo predati za Vas.

Više informacija o potrebnoj dokumentaciji i sadržaju zahtjeva možete pronaći na linku ovdje.

Svaki naš dogovoreni posao je pokriven policom osiguranja od odgovornosti za slučaj nastanka štete.

Sva oštećenja koja uočimo prilikom pakiranja sitnog inventara, demontaže namještaja i prilikom nošenja stvari obilježiti ćemo markicom te istu stvar poslikati i naručitelja obavijestiti o šteti koja je postojala prije početka rada naših djelatnika.

Važno je napomenuti da polica osiguranja vrijedi za slučaj kada potpunu uslugu odrađuju naši djelatnici, a ukoliko naručitelj sam svojom voljom odluči pakirati dio stvari namijenjenih za preseljenje, u tom slučaju polica ne pokriva nastalu štetu.

Zatražite kutije i zaštitu stvari

Nudimo Vam uslugu pakiranja stvari i kutije za transport različitih dimenzija koje će vam svakako pomoći u selidbi i transportu.

Postavite nam pitanje

"*" indicates required fields

Ime i prezime:*

Molimo označite auto
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Zatražite besplatnu procjenu


  • Molimo označite drvo
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.