Nisu nam strani

Specijalni tereti

Odgovorno selimo Vaš specijalni teret

Opis usluge

Potrebna Vam je usluga preseljenja uređaja ili ostalih predmeta koji spadaju u skupinu specijalnih tereta koji svojom težinom prelaze 100 kg? U našoj raznovrsnoj ponudi nudimo usluge preseljenja tereta kao što su:

Naša stručno osposobljena ekipa će osigurati da se na najjednostavniji način i u najkraćem roku organizira i transportira specijalni teret na potrebno odredište.

Isto tako, ukoliko je potrebno, u mogućnosti smo organizirati i strojeve poput platformi ili dizalica kako bi Vaš specijalni teret što sigurnije transportirali na odredište.

Zaštita specijalnih tereta od izuzetne je važnosti prilikom nošenja i transporta, a naši djelatnici će pažljivo i ozbiljno pristupiti pakiranju i zaštiti kako bi Vaša imovina sigurno stigla na odredište. Zaštitu vršimo stretch i bubble folijama, spužvama te raznim profilima polietilenske pjene, a cijena će biti uračunata u traženoj ponudi.

Nakon dogovorenog posla, naši djelatnici dolaze na adresu polazišta u dogovorenom terminu i započinju s radom.

Kako se formira cijena transporta specijalnog tereta?

Cijena usluge

Za uslugu prijevoza ili preseljenja specijalnih tereta potrebno je zatražiti posebnu ponudu jer cijena usluge ovisi o kompleksnosti situacije te potrebi za organiziranjem dodatnih strojeva.

Sve informacije vezane uz cijenu i detaljan opis usluge možete zatražiti:

Ukoliko Vam je potrebna selidba specijalnog tereta, APEX TEAM će Vam odraditi besplatnu procjenu troškova selidbe nakon koje ćete dobiti ponudu i sve važne informacije vezane uz cijenu, trajanje i opis usluge.

Besplatnu procjenu troškova selidbe moguće je naručiti samo za grad Zagreb, a za okolicu Zagreba se naplaćuje izlazak na teren ovisno o udaljenosti s našeg polazišta.

Promjene u cijenama

Na cijenu usluge može utjecati:

Moguće su promjene redovnih cijena za otežane uvjete rada, za prekovremeni rad, rad noću, rad nedjeljom. Više informacija možete pronaći u rubrici najčešća pitanja.

Ponudu možete zatražiti:

Načini plaćanja

Gotovinsko plaćanje

Odmah nakon izvršene usluge. Prilikom gotovinskog plaćanja potrebno je unaprijed zatražiti R1 fiskalni račun.

Uplatom na transakcijski račun

Prema ponudi prije ili prema računu nakon izvršene usluge.

*Za izdavanje R1 računa ili izradu ponude potrebno je unaprijed poslati podatke o naručitelju (naziv pravne osobe ili ime i prezime privatne osobe, adresa i OIB) na mail info@apex-transporti.hr na temelju čega Vam povratno šaljemo račun ili ponudu. Odgodu plaćanja po računu i rok isteka ponude moguće je zatražiti prilikom slanja podataka o naručitelju.

Opis teretnih vozila

Teretni kombi

Opis kombi vozila

Dužina: 6.94 m

Širina: 2 m

Visina: 2.7 m

Dužina: 4.5 m

Širina: 1.8 m

Visina: 2 m

Volumen: 16 m3

Nosivost: 1 t

Sjedećih mjesta: 3

Teretni kamion furgon s rampom

Opis vozila

Dužina: 8.05 m

Širina: 2.55 m

Visina: 3.25 m

Dužina: 6.0 m

Širina: 2.4 m

Visina: 2.1 m

Volumen: 30 m3

Nosivost: 2.5 t

Sjedećih mjesta: 2

Najčešća pitanja

Sve ovisi o trenutnoj količini posla koji je pred nama, ali raspoloživost termina moguće je provjeriti pozivom na broj 091 33 555 99, putem e-maila info@apex-transporti.hr ili putem kontakt obrasca.

Unaprijed dogovorenu uslugu moguće je otkazati 48 sati prije rezerviranog termina ili neposredno prije ako postoji opravdan razlog. Ukoliko se iz neopravdanih razloga rezervacija ne otkaže na vrijeme, naplatiti će se unaprijed dogovoreni iznos rezervacije.
Besplatna procjena troškova selidbe može Vam uvelike pomoći jer prilikom našeg izlaska na teren možete dobiti odgovore na sva Vaša pitanja, a isto tako nakon obilaska dobiti ćete ponudu sa svim važnim informacijama vezanim uz cijenu, trajanje i opis usluge. Ukoliko se odlučite za suradnju, potrebno je unaprijed rezervirati i potvrditi termin a sve ostalo je na nama.

Sama priprema ovisi o kompleksnosti situacije. Svakako je dobro unaprijed konzultirati se s profesionalcima koji Vam mogu dati odgovore na sva Vaša pitanja.

Slobodno nas kontaktirajte pozivom na broj 091 33 555 99, putem e-maila info@apex-transporti.hr ili putem kontakt obrasca pošaljite upit i rado ćemo Vam pomoći.

Za selidbe i prijevoze u kojima je potrebno teretnim vozilom pristupiti u centar grada ili pješačku zonu od 07.00 – 22.00 h, potrebno je 7-10 dana unaprijed podnijeti zahtjev.

Zahtjev za izdavanje dozvole podnosi se Gradskom uredu za prostorno uređenje, izgradnju grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet, Sektoru za promet, u pismenom obliku i predaje u pisarnicu Gradske uprave, Trg Stjepana Radića 1, 10000 Zagreb. Uz zahtjev je potrebno kupiti biljege.

Zahtjev možete predati sami ili ga mi možemo predati za Vas.

Više informacija o potrebnoj dokumentaciji i sadržaju zahtjeva možete pronaći na linku ovdje.

Svaki naš dogovoreni posao je pokriven policom osiguranja od odgovornosti za slučaj nastanka štete.

Sva oštećenja koja uočimo prilikom pakiranja sitnog inventara, demontaže namještaja i prilikom nošenja stvari obilježiti ćemo markicom te istu stvar poslikati i naručitelja obavijestiti o šteti koja je postojala prije početka rada naših djelatnika.

Važno je napomenuti da polica osiguranja vrijedi za slučaj kada potpunu uslugu odrađuju naši djelatnici, a ukoliko naručitelj sam svojom voljom odluči pakirati dio stvari namijenjenih za preseljenje, u tom slučaju polica ne pokriva nastalu štetu.

Zatražite besplatnu procjenu

Izlaskom na teren, nudimo Vam besplatnu procjenu troškova selidbe specijalnog tereta nakon koje ćete dobiti detaljnu ponudu i sve važne informacije vezane uz cijenu, trajanje i opis usluge.

Postavite nam pitanje

"*" indicates required fields

Ime i prezime:*

Molimo označite šalicu
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Zatražite besplatnu procjenu


  • Molimo označite zastavu
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.