Za različite vrste poslova nudimo

Usluge radnika

Angažirajte naše djelatnike za dodatan posao

Opis usluge

Usluge radnika moguće je angažirati za razne vrste poslova kao što su ispomoć kod utovara i istovara robe, pakiranja i zaštite inventara, za montažu i demontažu namještaja te niz ostalih usluga.

Također, nudimo uslugu pakiranja u vreće, iznošenja te odvoza šute. Cijenu za navedenu uslugu je moguće dobiti isključivo na upit.

Za usluge montaže moguće je zatražiti besplatnu procjenu troškova nakon koje ćete dobiti ponudu i sve važne informacije vezane uz cijenu, trajanje i opis usluge.

Svaki naš posao osiguran je policom osiguranja od odgovornosti te policom osiguranja robe u transportu.

Kako se formira cijena usluge radnika?

Cijena usluge

Cijena usluge za dogovorene poslove unutar grada Zagreba i okolice formira se prema:

Obračunsko razdoblje započinje dolaskom na dogovorenu adresu te uključuje sve radove prema potrebama i u dogovoru s naručiteljem.

Zatražite besplatnu procjenu ili sami pomoću tablice izračunajte okvirnu cijenu radnika.

BROJ RADNIKA 1 radnik 2 radnika 3 radnika 4 radnika 5 radnika 6 radnika 7 radnika 8 radnika
Izlazak na teren
25 €
25 €
25 €
50 €
50 €
50 €
70 €
70 €
Cijena radnog sata
20 €
40 €
60 €
80 €
100 €
120 €
140 €
160 €
Ponudu možete zatražiti:

Navedene cijene vrijede za grad Zagreb, a za okolicu (Samobor, Velika Gorica, Sesvete, Zaprešić) cijena prvog sata uvećava se za 10 € do 20 € ovisno o udaljenosti od našeg polazišta.

Uslugu selidbe moguće je naručiti u trajanju minimalno 2 radna sata. Obračunska jedinica za pola radnog sata je iznos radnog sata prema redovnom cjeniku umanjen za 50% cijene.

Apex Transporti d.o.o. je u sustavu PDV-a, a cijene su izražene bez PDV-a.

Akcija za sve privatne korisnike!

Na istaknute cijene se obračunava popust u iznosu od 20%.

Promjene u cijenama

Na cijenu usluge može utjecati:

Moguće su promjene redovnih cijena za otežane uvjete rada, za prekovremeni rad, rad noću, rad nedjeljom. Više informacija možete pronaći u rubrici najčešća pitanja.

Dodatne usluge

Zaštita i pakiranje

U našoj dodatnoj ponudi nudimo pakiranje u kutije različitih dimenzija, zaštitu inventara stretch i bubble folijama, spužvama te raznim profilima polietilenske pjene. Kutije su izuzetno kvalitetne i čvrste jer su proizvedene u pet slojeva što je od izuzetne važnosti prilikom nošenja i transporta, a naši djelatnici će pažljivo i ozbiljno pristupiti pakiranju i zaštiti kako bi Vaša imovina sigurno stigla na odredište. Cijena je dostupna na upit.

Specijalni tereti

Za specijalne terete koji svojom težinom prelaze 100 kg potrebno je zatražiti dodatnu ponudu koja nije uključena u redovnu cijenu usluge.
Ponudu možete zatražiti:

Načini plaćanja

Gotovinsko plaćanje

Odmah nakon izvršene usluge. Prilikom gotovinskog plaćanja potrebno je unaprijed zatražiti R1 fiskalni račun.

Uplatom na transakcijski račun

Prema ponudi prije ili prema računu nakon izvršene usluge.

*Za izdavanje R1 računa ili izradu ponude potrebno je unaprijed poslati podatke o naručitelju (naziv pravne osobe ili ime i prezime privatne osobe, adresa i OIB) na mail info@apex-transporti.hr na temelju čega Vam povratno šaljemo račun ili ponudu. Odgodu plaćanja po računu i rok isteka ponude moguće je zatražiti prilikom slanja podataka o naručitelju.

Najčešća pitanja

Sve ovisi o trenutnoj količini posla koji je pred nama, ali raspoloživost termina moguće je provjeriti pozivom na broj 091 33 555 99, putem e-maila info@apex-transporti.hr ili putem kontakt obrasca.

Unaprijed dogovorenu uslugu moguće je otkazati 48 sati prije rezerviranog termina ili neposredno prije ako postoji opravdan razlog. Ukoliko se iz neopravdanih razloga rezervacija ne otkaže na vrijeme, naplatiti će se unaprijed dogovoreni iznos rezervacije.
Besplatna procjena troškova selidbe može Vam uvelike pomoći jer prilikom našeg izlaska na teren možete dobiti odgovore na sva Vaša pitanja, a isto tako nakon obilaska dobiti ćete ponudu sa svim važnim informacijama vezanim uz cijenu, trajanje i opis usluge. Ukoliko se odlučite za suradnju, potrebno je unaprijed rezervirati i potvrditi termin a sve ostalo je na nama.

Sama priprema ovisi o kompleksnosti situacije. Svakako je dobro unaprijed konzultirati se s profesionalcima koji Vam mogu dati odgovore na sva Vaša pitanja.

Slobodno nas kontaktirajte pozivom na broj 091 33 555 99, putem e-maila info@apex-transporti.hr ili putem kontakt obrasca pošaljite upit i rado ćemo Vam pomoći.

Za selidbe i prijevoze u kojima je potrebno teretnim vozilom pristupiti u centar grada ili pješačku zonu od 07.00 – 22.00 h, potrebno je 7-10 dana unaprijed podnijeti zahtjev.

Zahtjev za izdavanje dozvole podnosi se Gradskom uredu za prostorno uređenje, izgradnju grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet, Sektoru za promet, u pismenom obliku i predaje u pisarnicu Gradske uprave, Trg Stjepana Radića 1, 10000 Zagreb. Uz zahtjev je potrebno kupiti biljege.

Zahtjev možete predati sami ili ga mi možemo predati za Vas.

Više informacija o potrebnoj dokumentaciji i sadržaju zahtjeva možete pronaći na linku ovdje.

Svaki naš dogovoreni posao je pokriven policom osiguranja od odgovornosti za slučaj nastanka štete.

Sva oštećenja koja uočimo prilikom pakiranja sitnog inventara, demontaže namještaja i prilikom nošenja stvari obilježiti ćemo markicom te istu stvar poslikati i naručitelja obavijestiti o šteti koja je postojala prije početka rada naših djelatnika.

Važno je napomenuti da polica osiguranja vrijedi za slučaj kada potpunu uslugu odrađuju naši djelatnici, a ukoliko naručitelj sam svojom voljom odluči pakirati dio stvari namijenjenih za preseljenje, u tom slučaju polica ne pokriva nastalu štetu.

Zatražite besplatnu procjenu

Izlaskom na teren, nudimo Vam besplatnu procjenu troškova selidbe nakon koje ćete dobiti detaljnu ponudu i sve važne informacije vezane uz cijenu, trajanje i opis usluge radnika.

Postavite nam pitanje

"*" indicates required fields

Ime i prezime:*

Molimo označite key
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Zatražite besplatnu procjenu


  • Molimo označite star
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.