Odrađujemo u potpunosti

Sudske deložacije

Uz Apex tim sudske deložacije su manje stresne

Opis usluge

Za slučajeve sudskih deložacija i provođenja ovrhe zapljenom pokretnina u mogućnosti smo Vam osigurati uslugu u potpunosti što uključuje:

Kako osigurati sudsku deložaciju?

Postupak rezervacije termina

Rezervacija termina uključuje odabrano teretno vozilo i djelatnike stavljene na raspolaganje u trajanju 3 radna sata od početka provedbe sudskog postupka.

Uplaćena sredstva za rezervaciju termina su nepovratna sredstva u slučaju odgode sudskog postupka.

Opcije rezervacije

Navedene cijene vrijede za grad Zagreb, a za okolicu i ostale gradove cijena izlaska uvećava se ovisno o udaljenosti od našeg polazišta.

Apex Transporti d.o.o. je u sustavu PDV-a, a cijene su izražene bez PDV-a.

Provedba sudskog postupaka
Ukoliko se sudski postupak provede u mogućnosti smo prema zahtjevu naručitelja angažirati dodatna teretna vozila te dovoljan broj radnika za izvršenje usluge u najkraćem mogućem roku. Sve usluge koje nisu uračunate u ponudu, dodatno se obračunavaju prema redovnom cjeniku i nakon izvršene usluge šaljemo Vam novi račun.
Detaljan opis usluga za slučaj provedbe sudskog postupka

Za slučaj potrebe za preseljenjem predmeta koji spadaju svojom težinom većom od 100 kg u kategoriju specijalnih tereta, u mogućnosti smo izvršiti uslugu. Navedeno se smatra dodatnom uslugom, a cijena se formira prema težini predmeta i kompleksnosti situacije prilikom izvršenja preseljenja te se dodatno uračunava u završni račun.

Ukoliko bude potrebe u mogućnosti smo osigurati prostor za privremeno skladištenje stvari. Skladište je uredno i suho, pokriveno video nadzorom i policom osiguranja. Cijena usluge skladištenja formira se prema količini stvari, potrebnom volumenu prostora te periodu korištenja usluge.

Više informacija vezanih uz usluge provede sudskog postupka možete dobiti:

Opis teretnih vozila

Teretni kombi

Opis kombi vozila

Dužina: 6.94 m

Širina: 2 m

Visina: 2.7 m

Dužina: 4.5 m

Širina: 1.8 m

Visina: 2 m

Volumen: 16 m3

Nosivost: 1 t

Sjedećih mjesta: 3

Teretni kamion furgon s rampom

Opis vozila

Dužina: 8.05 m

Širina: 2.55 m

Visina: 3.25 m

Dužina: 6.0 m

Širina: 2.4 m

Visina: 2.1 m

Volumen: 30 m3

Nosivost: 2.5 t

Sjedećih mjesta: 2

Najčešća pitanja

Sve ovisi o trenutnoj količini posla koji je pred nama, ali raspoloživost termina moguće je provjeriti pozivom na broj 091 33 555 99, putem e-maila info@apex-transporti.hr ili putem kontakt obrasca.

Unaprijed dogovorenu uslugu moguće je otkazati 48 sati prije rezerviranog termina ili neposredno prije ako postoji opravdan razlog. Ukoliko se iz neopravdanih razloga rezervacija ne otkaže na vrijeme, naplatiti će se unaprijed dogovoreni iznos rezervacije.
Besplatna procjena troškova selidbe može Vam uvelike pomoći jer prilikom našeg izlaska na teren možete dobiti odgovore na sva Vaša pitanja, a isto tako nakon obilaska dobiti ćete ponudu sa svim važnim informacijama vezanim uz cijenu, trajanje i opis usluge. Ukoliko se odlučite za suradnju, potrebno je unaprijed rezervirati i potvrditi termin a sve ostalo je na nama.

Sama priprema ovisi o kompleksnosti situacije. Svakako je dobro unaprijed konzultirati se s profesionalcima koji Vam mogu dati odgovore na sva Vaša pitanja.

Slobodno nas kontaktirajte pozivom na broj 091 33 555 99, putem e-maila info@apex-transporti.hr ili putem kontakt obrasca pošaljite upit i rado ćemo Vam pomoći.

Za selidbe i prijevoze u kojima je potrebno teretnim vozilom pristupiti u centar grada ili pješačku zonu od 07.00 – 22.00 h, potrebno je 7-10 dana unaprijed podnijeti zahtjev.

Zahtjev za izdavanje dozvole podnosi se Gradskom uredu za prostorno uređenje, izgradnju grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet, Sektoru za promet, u pismenom obliku i predaje u pisarnicu Gradske uprave, Trg Stjepana Radića 1, 10000 Zagreb. Uz zahtjev je potrebno kupiti biljege.

Zahtjev možete predati sami ili ga mi možemo predati za Vas.

Više informacija o potrebnoj dokumentaciji i sadržaju zahtjeva možete pronaći na linku ovdje.

Svaki naš dogovoreni posao je pokriven policom osiguranja od odgovornosti za slučaj nastanka štete.

Sva oštećenja koja uočimo prilikom pakiranja sitnog inventara, demontaže namještaja i prilikom nošenja stvari obilježiti ćemo markicom te istu stvar poslikati i naručitelja obavijestiti o šteti koja je postojala prije početka rada naših djelatnika.

Važno je napomenuti da polica osiguranja vrijedi za slučaj kada potpunu uslugu odrađuju naši djelatnici, a ukoliko naručitelj sam svojom voljom odluči pakirati dio stvari namijenjenih za preseljenje, u tom slučaju polica ne pokriva nastalu štetu.

Ispunite upitnik

Za slučajeve sudskih deložacija i provođenja ovrhe zapljenom pokretnina u mogućnosti smo Vam osigurati uslugu u potpunosti.

Zatražite besplatnu procjenu


  • Molimo označite auto
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Postavite nam pitanje

"*" indicates required fields

Ime i prezime:*

Molimo označite zvijezdu
This field is for validation purposes and should be left unchanged.