Unutar grada Zagreba i okolice

Prijevoz kamionom

Uz Apex tim svaki prijevoz je brz i jednostavan

Opis usluge

Usluge prijevoza kamionom ili dostave iz trgovačkih centara su brze i kratke usluge u trajanju do jednog sata koje se mogu dogovoriti unaprijed ili u trenutku kada vam je potrebno hitno intervenirati.

Svaki naš posao osiguran je policom osiguranja od odgovornosti te policom osiguranja robe u transportu.

Za sve vrste kamionskog prijevoza koristimo kamion sa sandukom i rampom ukupne nosivosti 2,5 tone.

Kako se formira cijena prijevoza kamionom?

Cijena usluge

Cijena usluge prijevoza kamionom za brze i kratke prijevoze ovisi o udaljenosti i potrebnom vremenu da naši djelatnici stignu do adrese polazišta na kojoj se vrši utovar te o udaljenosti i potrebnom vremenu do adrese odredišta na kojoj se vrši istovar.

REDOVNE CIJENE PRIJEVOZA KAMIONOM:

Isto tako na cijenu usluge može utjecati količina stvari, kompleksnost situacije prilikom utovara i istovara, dodatna zaštita stretch i bubble folijama prema zahtjevu naručitelja.

Za specijalne terete koji svojom težinom prelaze 100 kg potrebno je zatražiti dodatnu ponudu koja nije uključena u redovnu cijenu usluge.

Apex Transporti d.o.o. je u sustavu PDV-a, a cijene su izražene bez PDV-a.

Sve informacije vezane uz cijenu i detaljan opis usluge možete zatražiti:

Promjene u cijenama

Na cijenu usluge može utjecati:

Moguće su promjene redovnih cijena za otežane uvjete rada, za prekovremeni rad, rad noću, rad nedjeljom. Više informacija možete pronaći u rubrici najčešća pitanja.

Načini plaćanja

Gotovinsko plaćanje

Odmah nakon izvršene usluge. Prilikom gotovinskog plaćanja potrebno je unaprijed zatražiti R1 fiskalni račun.

Uplatom na transakcijski račun

Prema ponudi prije ili prema računu nakon izvršene usluge.

*Za izdavanje R1 računa ili izradu ponude potrebno je unaprijed poslati podatke o naručitelju (naziv pravne osobe ili ime i prezime privatne osobe, adresa i OIB) na mail info@apex-transporti.hr na temelju čega Vam povratno šaljemo račun ili ponudu. Odgodu plaćanja po računu i rok isteka ponude moguće je zatražiti prilikom slanja podataka o naručitelju.

Teretni kamion furgon s rampom

Opis vozila

Dužina: 8.05 m

Širina: 2.55 m

Visina: 3.25 m

Dužina: 6.0 m

Širina: 2.4 m

Visina: 2.1 m

Volumen: 30 m3

Nosivost: 2.5 t

Sjedećih mjesta: 2

Najčešća pitanja

Sve ovisi o trenutnoj količini posla koji je pred nama, ali raspoloživost termina moguće je provjeriti pozivom na broj 091 33 555 99, putem e-maila info@apex-transporti.hr ili putem kontakt obrasca.

Unaprijed dogovorenu uslugu moguće je otkazati 48 sati prije rezerviranog termina ili neposredno prije ako postoji opravdan razlog. Ukoliko se iz neopravdanih razloga rezervacija ne otkaže na vrijeme, naplatiti će se unaprijed dogovoreni iznos rezervacije.
Besplatna procjena troškova selidbe može Vam uvelike pomoći jer prilikom našeg izlaska na teren možete dobiti odgovore na sva Vaša pitanja, a isto tako nakon obilaska dobiti ćete ponudu sa svim važnim informacijama vezanim uz cijenu, trajanje i opis usluge. Ukoliko se odlučite za suradnju, potrebno je unaprijed rezervirati i potvrditi termin a sve ostalo je na nama.

Sama priprema ovisi o kompleksnosti situacije. Svakako je dobro unaprijed konzultirati se s profesionalcima koji Vam mogu dati odgovore na sva Vaša pitanja.

Slobodno nas kontaktirajte pozivom na broj 091 33 555 99, putem e-maila info@apex-transporti.hr ili putem kontakt obrasca pošaljite upit i rado ćemo Vam pomoći.

Za selidbe i prijevoze u kojima je potrebno teretnim vozilom pristupiti u centar grada ili pješačku zonu od 07.00 – 22.00 h, potrebno je 7-10 dana unaprijed podnijeti zahtjev.

Zahtjev za izdavanje dozvole podnosi se Gradskom uredu za prostorno uređenje, izgradnju grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet, Sektoru za promet, u pismenom obliku i predaje u pisarnicu Gradske uprave, Trg Stjepana Radića 1, 10000 Zagreb. Uz zahtjev je potrebno kupiti biljege.

Zahtjev možete predati sami ili ga mi možemo predati za Vas.

Više informacija o potrebnoj dokumentaciji i sadržaju zahtjeva možete pronaći na linku ovdje.

Svaki naš dogovoreni posao je pokriven policom osiguranja od odgovornosti za slučaj nastanka štete.

Sva oštećenja koja uočimo prilikom pakiranja sitnog inventara, demontaže namještaja i prilikom nošenja stvari obilježiti ćemo markicom te istu stvar poslikati i naručitelja obavijestiti o šteti koja je postojala prije početka rada naših djelatnika.

Važno je napomenuti da polica osiguranja vrijedi za slučaj kada potpunu uslugu odrađuju naši djelatnici, a ukoliko naručitelj sam svojom voljom odluči pakirati dio stvari namijenjenih za preseljenje, u tom slučaju polica ne pokriva nastalu štetu.

Zatražite prijevoz kamionom

Nudimo Vam brzu i kratku uslugu prijevoza kamionom ili dostave koje se mogu dogovoriti unaprijed ili u trenutku kada vam je potrebno hitno intervenirati.

Postavite nam pitanje

"*" indicates required fields

Ime i prezime:*

Molimo označite šalicu
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Zatražite besplatnu procjenu


  • Molimo označite zastavu
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.